Otkaz putovanja i reklamacije

Otkaz putovanja

 

Poštovani putnici,

Vrijedno radimo kako bi iz godine u godinu pripremili kvalitetna putovanja po prihvatljivim cijenama, dok svakom aspektu organizacije posvećujemo posebnu pažnju.

Međutim, vrlo rijetko se dogode situacije izvan naše kontrole, koje mogu pokvariti savršeno putovanje. Ovim putem želimo Vas zamoliti da podijelite svoja iskustva i utiske o našim putovanjima i pomognete nam da unaprijedimo naše poslovanje. Nama su prioritet zadovoljni putnici koji rado prepričavaju uspomene s naših putovanja, zato budite slobodni i ​napišite sve pohvale i/ili kritike​.

Ljubazno Vas molimo da prilikom pisanja kritika, sugestija ili primjedbi budete realni, pročitate detalje našeg Ugovora o putovanju, Opće uvjete poslovanja, Program putovanja. Također vas molimo da procijenite odnos cijene i kvalitete pruženih usluga, kako bi zajednički što objektivnije i realnije uvidjeli eventualni problem.

Želimo da znate da će vaša poruka biti proslijeđena na najvišem nivou naše tvrtke, gdje će detaljno biti provjereni svi detalji. Biti ćemo slobodni kontaktirati vas za sve dodatne detalje i informacije.

Unaprijed vam zahvaljujemo na vašem doprinosu u unaprijeđenju našeg poslovanja.